Tuesday, May 4, 2010

Infinity

Hey Readers,

Aku rasa hepi bila tengok kebahagiaan Rhino dengan Hypo. Bahagianya mereka. Syukur alhamdulillah tengok kebahagiaan mereka. Akhirnya tuhan bagi the right person untuk my beloved friend, Hypo. Aku berharap segalanya smooth between both of you.
Hypo ♥ Rhino equal Rhino ♥ Hypo.

Aku tak paham kenapa aku seperti dibelenggu rasa bersalah pada friendship someone. Kalaulah boleh diputarkan masa. Serius aku rasa aku xnak hadir dalam hidup dia. Kadang-kadang aku rasa aku parasit dalam persahabatan mereka. Aku rasa macam aku nie membuatkan persahabatan mereka cam xbesh aku rasa. Hurmmm banyak benda aku kena ubah.

Bukan aku nak menjadi seorang yang jual ikan (selfish) tapi kadang-kadang perlu aku rasa. Aku cuba larikan diri dari sesuatu. membuatkan sesuatu x wujud dalam kehidupan aku. Tapi serius aku paham aku xberdaya sebab segalanya infinity. Xmungkin aku dapat elak segalanya dan lepaskan cam tue jew.

Yang pastinya aku tahu. Antara kemahuan dan kehendak adalah perkara yang berbeza. Antara kepercayaan dan kejujuran juga antara dua element berbeza. Antara suka, ingin memiliki dan cinta juga suatu perasaan yang berbeza. Sejujurnya aku hanya ingin menjadi apa aku mahu tanpa rasa bersalah dan menjadi mangsa keadaan atau menyakitkan hati sesiapa.

No comments:

Post a Comment