Saturday, June 4, 2011

B.E.R.D.U.A



sesungguhnyer aku merindui saat-saat aku single..segalanya adalah diri aku..kemana aku pergi kemana jua aku buat,aku tak perlu pikirkan sesiapa..aku bersama dunia aku..kerinduan berdua tetap aku merindui tapi bila bergerak secara solo aku tetap rase cam best sebab aku rasa aku mmg suke sengsorang and kalo nak mengedik pown xperlu nak pikirkan sesapa..

TAPI,

bila sudah berdua,segalanya berubah..ada perasaan yang ingin di jaga..tingkah laku juga tidak seperti dahulu..dulu kalo single telefon x la sesibuk time berdua..bila nak bergerak kemana-mana segalanya perlu dibagitahu..bukan mengongkong tapi untuk keselamatan..serba serbi berubah..dunia pown tidak pada tertumpu pada satu tapi sudah jadi dua..dua ku dan dunia mu..

TAPI,

papepown aku menghargai perhubungan aku kini..walaupown aku perlu korbankan beberapa perkara,tapi yang pasti bila aku telah memilih dier aku berharap yang terbaik segalanya..papapown berdoa pada-Nya untuk segala kebaikan.. :)

No comments:

Post a Comment