Monday, March 22, 2010

Basic

Hey Readers,

aku rasa dah lama aku tak menulis dalam bahasa melayu blog aku nie. hurmmm now aku nak back to basic dari first aku start blog nie. mulakan secara rojak. english and malay. okay kan.?? aku xtaw nape aku rasa kehidupan begitu kejam. kawan makan kawan, i mean tikam belakang bukan makan cam nasi. kawan yang dah lame menghilangkan diri tanpa sebab dan alasan kukuh. kawan yang ada di depan mata dan menwatkan diri kiter seperti ilusi di hadapan dia. kawan yang mementingkan diri sendiri. hurmmmm tue ker kawan namenyer.??

bak kate bestie aku syda - " kiter tak perlukan kawan baek kerana kawan baek tue la yang kiter tak declare kawan akan jadi sejati akhirnyer." bagi aku ko tetap kawan baek even aku try tak nak menganggap ko kawan baek. tapi sumpah ko memang kawan sejati. tegur ak dengan maki hamun bagi aku sedar betapa ader lagi orang laen sayang aku. thanks babe. ko memang terbaek dari cheras.

bak kater johan - "kawan baek nie bukan bertahun-tahun kawan. kadang-kadang kawan baek terjadi selepas ko gado besar and membenci antara satu same laen then tetibe ko ley jadi click dengan orang ko benci become bestfriend ko." betul juga ade kebenaran cakap jo. aku dulu mana ader suke syda. siap kutuk-kutuk lagi then tetibe kami jadi kawan baek. hangout, sharing everything together.

bak kater fae lak - "aku tak pernah ader kawan baek selaen mu, syda and zue. laen hanya kawan jew." fae memang cam nie. dier jujur. tak pernah ambik pot hal orang laen. yang dier taw dier nak kawan-kawan dier hepi and paling penting perangai dier tak menyakitkan hati sesiapa.

bagi aku, even aku tak banyak kawan yang click dengan aku. tapi aku syukur kerana di pertemukan dengan dieorang nie. padahal kami dulu tak la click. then we share everything. korank aku sayang korank. to all readers, pilih la kawan and bukan lawan. kawan sejati akan mencorak kiter menjadiu yang terbaek. thanks for reading this post.

No comments:

Post a Comment