Sunday, April 25, 2010

________BLANK___________

Hey Readers,

Pernah tak korang rasa bersalah.? atau dipersalahkan.? Aku pernah rasa kedua-duanya dan aku dalam keadaan kedua-duanya sekarang. Aku tak paham kenapa aku dipersalahkan hanya sebab kehidupan orang lain. Aku ke perampas bahagia orang lain.? NO! aku bukan perampas kehidupan orang lain. Aku juga bukan pemusnah masa depan orang lain.

Tapi kenapa aku dipersalahkan.? Kenapa.? Hanya kerana KAU tak berjaya kau nak persalahkan aku.? Kau dah ada kehidupan sempurna, ada orang sayang kau. Pergilah jauh dari aku. Aku berhak bahagia. kita dah bawak haluan masing-masing. YES! aku rasa bersalah sebab aku pernah berjanji yang kita akan berjaya sama-sama tapi perlu ke aku masih seperti dulu dengan kau.? Nape masih menyalahkan aku.? Ibarat aku yang jahat di mata semua orang. Akulah punca segalanya berlaku. Perlu ke menyalahkan aku lagi dengan apa berlaku di antara kita.? Aku berhak bangun selepas aku jatuh. kenapa bila aku nak capai kejayaan kau ibarat parasit dan menjatuhkan aku. CUKUP selama nie kau jatuh kan aku.

Thanks to my beloved friends sebab support aku. Aku tak perlukan kau dan kau tak perlukan aku. Maafkan aku kerana menyakiti kau dan juga ahli keluarga kau. Aku tak nak sakitkan hati family aku dan kawan-kawan aku dah. Aku sedar jatuh bangun aku adalah bersama family aku dan beloved friends. Aku tak perlu toleh belakang hanya sebab kau. CUKUP! Bye bye.

No comments:

Post a Comment