Friday, April 2, 2010

Experiment + Experience = Exit

Hey Readers,

Last Monday Me, Syda and Fae need to grooming our self. New Grooming, New Attitude, New Style. haha~ Our class end up at 2pm and after that we decided to go The Mines using Fae car. Like a picnic on my mind, aku pon bawak la roti panjang, muffin and mineral water. konon la nak picnic padahal dalam kereta jew pon.

Ops! kereta fae kehabisan minyak, xkan la nak guna minyak masak lak kan. so kiteOrg pon gi la kat stesyen minyak berhampiran a.k.a shell. Bak kata Fae-'Lebih Kilometer and support buatan Malaysia'. Padahal petronas sebelah jew kot kalo nak support buatan Malaysia. ape daa dier nie.
Pastue ada la 1 mamat nie ckp kat aku-"awak tayar pancit ek?", then dia trus blah. aku dengan bajet nyer pikir dia nak ngorat tapi rupanya betol tayar pancit. Dem! Dengan terkial² nya kami tak tahu langsung nak tukar tayar. Tetiba datang 1 hamba tuhan, kali nie bukan nak ngorat ok! Bia aku gelarkan dia as Uncle A. Uncle A la ajar kiteOrg tukar tayar semua. New Experience beb!

Then ngat kan dah happy ending tapi ada lagi masalah. Bila dah sampai salon ramai lak manusia di situ, then dengan hampa nya kami gi makan di mekdi. Perghhh sumpah cam sial! shake dia basi. I reapeat BASI! wah dah cam lagu Please Stand Up by Eminem lak. Sumpah pas nie aku xnak mintak shake kat mekdi dah. Malang yang berbau.

Lepas tue kiteOrg gi balik salon tue, so ader priority cikit la coz kiteOrg dah lama tunggu kan. Mula² syda. Chumil sial dier. Dem ah! nie jelez nie. then after that aku dgn fae. Sumpah aku tertidur time org salon shampoo rambut aku. time dia potong, lagi skali aku ketiduran. haha! Akhirnya kami groming with new hair. Thanx to our Hairstyling.

After that kiteOrg trus balik hostel. hari yang begitu menerujakan dan memalangkan ckit la. tapi whatever it is. we all are the bomb! haha~

No comments:

Post a Comment